I am back :)

Neata fetelor,


stiu ca am nu am mai scris pe blog de fooooarte mult timp, asa ca am decis sa revin in forta 🙂. Mai este cineva pe aici?? Sper ca nu m-ati uitat complet si vreau ca, de acum incolo sa bem impreuna cat mai multe cafelute. Desi nu am mai postat pe blog am ramas o cititoare mai din umbra a blogurilor din RO.

Aceasta perioada in care am lipsit de aici a fost una destul de incarcata pentru mine, pot spune chiar ca am inceput o noua etapa a vietii mele. Am cunoscut oameni noi, am facut schimb de experiente in domeniul de make-up si am constatat ca sunt facuta pentru a aduce zambete clientelor mele si ca, meseria mea nu poate fi alta, desi am incercat si alte variante.

Am facut mici modificari la blog si fan page pe care l-am schimbat deoarece, din pacate la pagina Anicka Maya am facut o boacana care nu imi mai da voie sa administrez pagina. Asa ca, de azi inainte ma puteti gasi pe pagina de facebook Ana-Maria Bolde Make-up Timisoara.



Rezultatul:



As fi tare incantata sa primesc sugestii de la voi cu ce ati vrea sa cititi mai mult pe blog.