Chinese make-up

Buna fetelor,

aseara, in timp ce ma uitam la emisiunea NEXT TOP Model by Catalin Botezatu m-a apucat un dor nebun de a realiza un machiaj, iar cum in urma cu cateva zile am vazut anuntul concursului "Beauty Around The World" organizat de Gya Make-up si Cosmetic Style pe pagina de facebook, am zis sa imi pun si eu talentul la incercare asa ca am ales tema "Chinese Make-up" dintre cele sase teme date.





     Mi-a fost foarte greu sa ma machiez la lumina becului din camera insa, daca m-am apucat de treaba trebuia sa o fac pana la sfarsit. Mai greu a fost momentul in care trebuia sa imi fac poze singra: intr-o mana aparatul iar in cealalta evantaiul. Oricum sunt multumita de rezultat si sper sa fie si pe placul vostru.

      Ce parere aveti de acest machiaj, ce va place ce nu va place la el ???