OOTD: Printesa pentru o zi

   Vineri am primit si eu comanda oasap.com, ea a venit in fix 10 zile de cand am dat comanda online si a venit la posta romana sub forma unui plic recomandat pe care postarita mi l-a adus pana acasa.
    Mi-am ales rochita din pozele de mai jos si un lantisor pe care il voi prezenta intr-un alt OOTD.  Sunt extrem de fericita ca rochita imi vine perfect iar ea a ajuns la mine fara nici un fel de problema desi a fost trimisa de la sute de kilometrii distanta.








Dress: Oasap.com
 Shoes: No Name
 Earrings: Avon
 Bracelets: B&B

Oasap.com este un magazin online dedicat tuturor femeilor din intreaga lume unde veti gasi diverse tipuri de imbracaminte, genti, pantofi, bijuterii, accesorii, etc. iar transportul este gratis pentru toata lumea, nu-i asa ca suna bine??

Oasap va ofera acum si voua posibilitatea de a castiga o superba rochita iar pasii sunt foarte simpli:

-  Sa va faceti cont pe oasap.com si primiti automat si o reducere de 20% la prima comanda;
-  Sa va alegeti una din rochiile de pe pagina giveaway si marimea potrivita pentru voi (trebuie sa selectati din lista care apare sub fiecare rochie marimea si apoi apasati vote )
-  De pe un cont puteti vota maxim 3 produse, deci maxim 3 inscrieri;
-  Daca sunt 100 de persoane inscrise voi alege eu un castigator prin random, daca sunt 200 voi alege 2 castigatori si tot asa; (ar fi bine sa dati share acestei postari ca se inscrie cat mai multe persoane, pentru a putea alege eu castigatorul);
-  Pentru inscrieri intrati aici: http://www.oasap.com/giveaway?id_customer=OTM3OQ%3D%3D
vreau ca macar o cititoare de a mea sa castige o rochita si sa revina cu o astfel de postare. Va doresc multa bafta si nu uitati ca acest concurs este international !!

Va place rochita aleasa de mine, voi ce rochita ati alege de pe site-ul oasap.com ??