Cinci produse preferate ale lunii Martie

Hi,

repejor am trecut si de luna Martie iar vara se apropie cu pasi repezii, ceea ce este foarte bine pentru mine... ador sezonul cald si mai ales sa merg sa ma "balacesc".
   Cum a dat caldura cum sunt mult mai ocupata, am inceput sa fac sport etc. si de aceea am sa copiez pozele de pe internet cu produsele mele preferate de pe luna trecuta si sper sa nu va suparati {:D}.

  • Am inlocuit demachiantul de la Liz Earle cu demachiantul de la Vichy.
  •  Crema de fata de la Yves Rocher imi place foarte mult, desi este grasa o aplic in fiecare seara si imi hidrateaza pielea foarte bine iar dimineata ma spal cu un sapun...
  •  Lacul de la Rimmel London este exact ceea ce ne trebuie in aceasta perioada, aveti un review&swatch aici.
  •  Acest Lipstick l-am folosit la toate iesirile mele care au fost in graba, aveti review aici.
  •  Acest parfum imi improspateaza mirosul in fiecare zi:
Detinteti vreun produs din lista de mai sus, ce parere aveti despre el?