Review & Swatch: Nyx Round Lipgloss

   Este un fapt bine cunoscut ca sunt dependenta de luciurile de buze. Eu nu prea folosesc rujuri decat foarte rar si la ocazii speciale, insa lipgloss folosesc tot timpul, mai ales cand sunt pe fuga. Asadar lipgloss-ul nu lipseste niciodata din geanta mea, este o necesitate pentru mine!


   Recipientul este mic si practic ca la aproape toate luciurile de buze iar aplicatorul este foarte usor de manevrat.
   Am optat pentru nuanta Whipped care ma cucerit, avand in colectia mea doar nuante de maro si roz la lipgloss-uri am spus sa adaug si o nuanta de nude asa cum este aceasta insa nu am sa ma opresc aici si imi voi aduga si nuante mai rosiatice. Nuanta cred ca mi se va potrivi mai mult pe la mijlocul veri dupa ce ma voi bronza putin.
   Mirosul pe care il are seamnana putin cu detergentul meu de vase, insa noroc ca nu este puternic. Este o formula imbogatita cu uleiuri minerale si vitamina E, care vor avea grija ca buzele noastre.
   Rezistenta lui este undeva pe la 2 h, insa depinde de atentia acordata buzelor...

 Swatch:

Brand: NYX Cosmetics
Product name: Round Lipgloss
Quantity: 2,5 ml
Price: 13.99 lei (oferta)
Where to buy: www.myashop.ro

Aţi încercat aceasta nuanta sau orice alt produs Nyx?


* Produsul a fost primit spre testare insa acest lucru nu a afectat parerea mea in nici un fel.