Review & Swatch: Nyx Jumbo Eye Pencil

   Ieri am primit coletul cu doua produse minunate de pe MayaShop (profitati de reducerile de primavara oferite pana pe data de 31 martie in limita stocului disponibil) de care sunt foarte incantata. Produsele au fost foarte frumos ambalate, iata si dovada:


   Azi, am sa va scriu putin despre Creionul Nyx Jumbo in nuanta French Fries  urmand ca maine sa scriu despre Gloss-ul tot de la Nyx.

   Creioanele Nyx Jumbo se gasesc pe site-ul MyaShop la pretul de 18,99 lei, un pret bun avand in vedere ca pe site-urile din afara se gasesc la pretul de aproximativ 4 dolari.  Sunt cu adevarat accesibile si usor de lucrat cu ele!
   In opinia mea, desi este in nuanta de maro/auriu poate fi aplicat cu usurinta ca o baza de machiaj daca alegeti sa va machiati in tonuri de maro. Daca aveti un fard de ochii, care nu e foarte pigmentat si doresti o culoare mai intensa, acest creion este o necesitate trebuie doar sa alegeti un creion apropiat de culoarea fardului insa poate fi utilizat si fara fard deoarece este foarte pigmentat!
   Ceea ce mie nu imi place la acest creion este dificultatea de care suntem intampinati dupa terminarea varfului, nu merge ascutit deoarece ambalajul lui este facut dintr-un plastic dur iar momentan nu am gasit o ascutitoare cu care sa il ascut ca pe un creion normal.





                                                                 Swatch:

  Eu nu cred că veti regreta vreodata alege unui astfel de creion!


Brand: NYX Cosmetics
Product name: Jumbo Eye Pencil
Quantity: 5.00g
Price: 18,99 Lei 
Where to buy: www.myashop.ro



Ce culori din gama creioanelor Nyx te atrag, care sunt favoritele tale, sau ai de gând să il achizitionezi pe acesta?

* Produsul a fost primit spre testare insa acest lucru nu a afectat parerea mea in nici un fel.