Review & Swatch: Double Trouble Mascara by Lashem

Ce este Lashem ?

"The Lashem brand is all about incorporating a natural beauty regime to your every day life. Each product is fast-acting and natural; our anti-aging formulas help remove the signs of dark circles, wrinkles, weak and brittle hair, and restore radiance, elasticity, and radiance. Each Lashem product is made to condition your skin and eyelashes without without irritation or redness. The Lashem product line is formulated and bottled in the U.S.A. and is not tested on animals."


Care este serviciul de transport?

Desi este o firma din strainatate, coletul meu a fost trimis prin curier rapid spre surprinderea mea... Au dat dovada de seriozitate si profesionalism si au castigat un mare plus din partea mea!

 Ambalajul?

    Rimel vine intr-o cutie de culoare neagra inscriptionata cu toate detaliile necesare, in interior este un tub din otel elegant, subtire, prevazut cu doua capete, primul capat este pentru oferirea unei alungiri perfecte iar al doilea capat este pentru volumul genelor . Formula rimelului este facuta separat; ingredientele fiind menţionate pe cutie.




  Swatch:
Primul pas(am rimelat doar partea dreapta a ochiului)

  
Rezultatul final(am rimelat doar partea dreapta a ochiului)


   Aceasta mascara nu ma prea impresionat! Poate sunt eu putin prea "dura" insa mi-a taiat elanul cand am vazut cum imi incarca genele si cum le lipeste intre ele de la prima aplicare, insa daca totusi vreti sa o folositi va sfatuiesc ca dupa cele doua etape sa folositi o perie pentru gene curata pentru a desparti genele si a indeparta excesul de rimel (asa veti avea un rezultat mult mai bun) . Am testat foarte multe rimeluri si doar doua brand-uri au ramas in colectia mea iar acesta nu se afla printe ele.

   Insa aceasta mascara nu sta prost la capitolul alungire, isi face treaba destul de bine si cred ca este mai buna pentru persoanele care au gene dese dar scurte.

   Este o mascara potrivita pentru persoanele cu ochii sensibili deoarece aceasta mascara nu contine parabeni!!

Brand: Lashem
Product name: Double Trouble Mascara
Quantity: 6 ml
Price: 19.99 $
Where to buy: www.lashem.com

  Ati folosit acest rimel sau va ganditi sa il cumparati?


 * Produsul a fost primit spre testare insa acest lucru nu a afectat parerea mea in nici un fel.