Cinci produse preferate ale lunii Februarie

    Am trecut in luna martie, prima zi de primavara calendaristica... inainte de toate vreau sa va urez o primavara cat mai calduroasa si plina de sanatate si fericire. Nu uitati ca trebuie sa va alegeti si babele luna aceasta, eu mi-am ales pe 9 martie (ultima zi), voi ce zi v-ati ales?

   Si... sa trecem la subiectul nostru de azi:
Asa, cum ati hotarat in sondajul de pe facebook am deschis aceasta eticheta "Produsele lunii", unde veti fi la curent cu cele cinci produse folosite si indragite de mine. Sper sa cititi cu drag acest tip de postare si sa va orientez catre un produs bun si pentru voi.

  • Balsamul de buze de la Himalaya - imi place ca imi hidrateaza in doar cateva minute buzele.

  •  Masacara de la Rimmel London - se vede si in poza cat este de uzat il ador, imi place periuta ca imi separa genele si nu le lipeste iar aceasta mascara imi ofera volumul si aspectul genelor dorit.

  •  Lip Stick de la Yves Rocher - are o rezistenta de minim 3 ore.


  •  Demachiantul de la Liz Earle - este cel mai bun demachiant folosit pana acum, gasiti un review aici.
  •  Creion pentru sprancene de la C.K. - il am de ceva timp si tot asa de mare este desi il folosesc aproape zilnic. Gasiti un mic review aici.



   Cam acestea au fost produsele cele mai folosite in luna februarie! Care vi se pare cel mai atragator produs dintre aceste cinci prezentate de mine?