Review & Swatch: Produse Lush

   Am primit produsele Lush de o luna de zile, insa doar zilele trecute am reusit sa imi fac curaj si sa le folosesc; dar nu pentru ca nu imi plac nu le-am folosit, ci, pentru ca imi era mila sa le stric, arata si miros senzational...

   Produsele au venit foarte frumos ambalate, iar spre surprinderea mea au fost trimise prin curier rapid, ceea ce mi se pare foarte frumos din partea magazinului Lush.ro. Se vede ca se ocupa de clientii si au dat dovada de foarte mult profesionalism si seriozitate.

   
   Dacă nu aţi auzit de Lush am sa va fac o mica descriere - fac fantastice produse cosmetice pentru baie handmade! Nimic nu este testat pe animale, totul este absolut bio si natural, şi cel mai super dintre toate: mirosurile şi  calitatea produselor = exceptionale.     

Sare de baie vegan Rocketeer 

 Descriere:
"Aceasta sare de baie inventiva a primit acest nume dupa eroul din benzile desenate ale anilor 1940 The Rocketeer (sau filmul anilor 1980 cu acelasi nume). Este o alta inventie cool din laboratoare, doar pentru Craciun care miroase a bomboane in forma de bastoane."

Descrierea mea:
   Are un design foarte frumos, pe mine ma dus cu gandul la mare, castele de nisip,etc. Parfumul ei este unul foarte placut, dupa o baie folosind acest produs pielea mea a ramas putin parfumata si foarte fina. Sclipiciul argintiu pe care il detine ii da o nota de eleganta. Imi placea aceasta sare de baie si cu siguranta o voi mai folosi.

Brand: Lush
Product name:
Sare de baie vegan Rocketeer

Ingrediente: Bicarbonat de sodiu,Sodium Lauryl Sulfat,Acid citric,Parfum,Crema de tartar,Apa,Lauril betaina,Cocamide DEA,Gardenie - Extract,Colorant 45350,Colorant 42090,Bomboane Fizzy,Sclipici argintiu.
Price:
23,80 Lei
Where to buy: http://www.lush.ro/ro


Swatch:

      

          Sapun natural Candy Cane

Descriere:
"De Craciun cadouri si muuulte dulciuri. Lush s-a gandit la acest lucru si a creat un sapun natural Candy Cane inspirat din aspectul acadelelor. Candy cane te ameteste cu mirosul sau dulce, dar in acelasi timp revigoreaza cu ale sale ingrediente."

Descrierea mea: 
   Intradevar acest sapun arata foarte delicios, prima data cand l-am vazut am crezut ca este un tort de frisca si gelatina (cunascatoarele stiu la ce tort ma refer :D).
   Ambalajul lui este o folie de plastic care protejeaza sapunul si o punguta cute de culoare galbena cu sigla Lush si adresa site-ului (o vedeti si in poza). Mirosul este destul de puternic si miroase putin a menta.
   Ceea ce nu imi place la acest sapun este ca imi lasa pielea putin unsuroasa si parca nu imi curata pielea asa de bine, deci eu una nu sunt tentata sa cumpar acest produs, poate doar pentru miros si design l-as achizitiona.


Brand: Lush
Product name:
Sapun natural Candy Cane
Ingrediente: Apa,Propilen glicol,Baza sapunurilor fara ulei de palmier: ulei de rapita, ulei de floarea soarelui, ulei de nuca de cocos,Sodium Lauryl Sulfat,Parfum,Stearat de sodiu,Migdale - ulei,Menta - Ulei de menta,Rasina labdanum,Glicerina,Sodiu - Clorura,EDTA,Tetrasodiu Editronate,Sodiu - Hidroxid,Dioxid de titan,Limonen,Cumarina,Colorant 14700,Colorant 17200.
Price: 24,80 Lei 
Where to buy: http://www.lush.ro/ro

         Spumant de baie natural Rose Jam



Descriere:
"Spumantul natural Rose Jam ofera o aroma sofisticata de trandafiri, iar culoarea roz indeparteaza orice grija, chiar si pe cea a pielii uscate. Fii prima care incearca noutatea noastra si impartaseste experienta si cu celelalte prietene."

Descrierea mea:  
   Am ajuns la produsul meu preferat, imi place foarte mult sa fac baie in apa calda si invelita in spume parfumate. Sincer la cum miroase si arata mi-a fost si mila sa il folosesc, insa, de frica sa nu expire mi-am facut curaj si am folosit jumatate din cantitate care automat mi-a parfumat toata baia, iti era mai mare dragul sa petreci minim 1 o ora in acele miresme.
   Imi place foarte mult acest produs imi parfumeaza si baia si pielea mea iar de parca nu ar fi suficient, imi hidrateaza si pielea si o lasa placut la atingere! deci da, as mai cumpara acest spumant solid.

Swatch:


Brand: Lush
Product name:
Spumant de baie natural Rose Jam
Ingrediente: Bicarbonat de sodiu,Crema de tartar,Sodium Lauret Sulfat,Nuca de cocos-Ulei de nuca de cocos extra virgin,Lauril betaina,Shea-Unt de shea din comertul echitabil,Parfum,Trandafiri-Esenta,Muscata-Extract,Trandafiri-Ulei,Lamaie-ulei,Cocamide DEA,PEG-6 Caprylic_Capric Glyceride&PEG-60 Almond Glycerides,Dioxid de titan,Colorant 17200.
Price: 24,80 Lei 
Where to buy: http://www.lush.ro/ro


Voi ce produse Lush, ati folosit si v-au placut sau care v-au dezamagit??

*Produsele au fost primite spre testare.