Review&Swatch: Mineral Hygienics & Kabuki Brush

   Am asteptat cu nerabdare sa testez produsele Mineral Hygienics, trebuie sa recunosc ca am fost putin sceptica inainte de primirea coletului. Ei sustin ca produsele lor sunt "perfect for all ages and skin types", ca "provides complete coverage that feels as light as air", precum si ca "a natural luminosity that lasts all day long". Da, am fost sceptica!cum sa nu fi, cand aproape toate firmele promit "marea cu sarea", vorba aceea...

   Produsele au ajuns foarte frumos ambalate, sincer la nici o firma nu am vazut atata atentie acordata modului de ambalare a produselorAm fost la fel de încântata si după deschiderea coletului, priviti ce am gasit:

  Aceasta este prima mea intalnire cu produsele Mineral Hygienics, deci aici este si o scurtă introducere a acestei companii (in cazul in care nu a-ti aflat de ea).

Mineral Hygienics seeks to be the premier cosmetic manufacturer focusing on using natural products to promote health. They use natural ingredients to develop superior cosmetics that meet and exceed customer expectations – they do not compromise on quality. “Superior Cosmetics” is the reason for their existence.


SEVERAL BENEFITS OF USING MINERAL HYGIENICS PRODUCTS:

  • It is perfect for all ages and skin types
  • Provides complete coverage that feels as light as air
  • Gives skin a natural luminosity that lasts all day long
  • Deflects light to minimize the appearance of fine lines, large pores, and other imperfections
  • Non-acnegenic, non-comedogenic – so it won’t clog pores or create acne lesions, thus allowing for a flawlessly smooth complexion
  • Recommended by physicians, estheticians, and dermatologists
  • Chemical-free SPF sun protection – zinc oxide and titanium dioxide offer natural, broad-spectrum sun protection effectively blocking harmful UVA and UVB rays
  • And more here
  • Offers adjustable coverage, so it’s easy to use as much or little as you want – it never looks “cakey”
 SHEER MINERAL FOUNDATION 

Nuantele care le am eu sunt:

Fond de ten mineral:
♥  Medium Light;
♥  Light;
♥  Medium;

Bronzer:
♥ Warm Kiss
♥ Cool Kiss

Sheer Perfection Powder:
 Sheer Translucent


   
   Nuanta fondului de ten care este cea mai apropiata de pielea mea este nuanta Medium, insa celalalte nuante le pot folosi pentru umbre. Oricum exista foarte multe nuante, atat mai inchise cat si mai deschise, aceasta nu este o problema, cu siguranta veti gasi una care sa vi se potriveasca perfect, deoarece fondul de ten trebuie sa se potriveasca perfect, sa nu fie nici mai inchis, nici mai deschis. Acest fond de ten mineral se îmbină foarte frumos pe ten şi ii oferă un aspect impecabil tenului meu
  
   Il recomand pentru tipurile de ten gras, mixt si normal. Are o rezistenta destul de buna, in jur de 6 ore.


Brand: Mineral Hygienics
Product name:
Foundation
Shade:
Medium Light, Light, Medium.
Ingredients:
Titanium Dioxide, Zinc Oxides, Iron Oxides, may contain Mica.
Price:
25$
Where to buy:
https://www.mineralhygienics.com

   Pudra translucida este foarte buna pentru fixarea machiajului iar, dupa parerea mea, rezultatele sunt mai bune daca pudra este aplicata dupa un fond de ten lichid. Ca nuanta este perfecta deoarece este o pudra translucida care se adapteaza perfect pe orice tip de ten mai putin pe cele inchise. Eu o folosesc si atunci cand fondul de ten este mai inchis, iarna tot timpul mi se intampla sa nu mai am fondul de ten potrivit pentru tenul meu.

   Desi nu este o pudra mata, rezistenta este buna, iar tenul meu reuseste sa treaca cu brio peste o noapte agitata fara sa luceasca foarte tare. Sunt curioasa cum va depasi anotimpul vara aceasta pudra translucida.

Brand: Mineral Hygienics
Product name: Sheer Perfection Powder
Shade: Sheer Translucent
Ingredients: Titanium Dioxide, Zinc Oxides, Iron Oxides, may contain Mica.
Price: 19$
Where to buy: https://www.mineralhygienics.com

  
   Da...si am ajuns la partea mea favorita si anume bronzer-ul, care arata extraordinar de bine insa, aveti grija cum il folositi sa nu puneti in exces deoarece riscati sa nu il mai puteti intinde asa cum v-ati dori si sa risipiti produsul. Cel mai important este sa aplicati putin cate putin pana ajungeti la rezultatul dorit.

   Nuantele nu sunt mate ci au putin sclipici care dau foarte frumos pe pometii unui ten bronzat sau in razele soarelui. Mie imi place sa aplic pudra bronzanta mai ales cu sclipici doar pe pometi, iar pentru restul fetei aleg un produs care nu este la fel de inchis si de sclipicios ca aceste pudre bronzante.

Brand: Mineral Hygienics
Product name: Mineral Bronzer
Shade: Warm Kiss, Cool Kiss.
Ingredients: Titanium Dioxide, Zinc Oxides, Iron Oxides, may contain Mica.
Price: 20$
Where to buy: https://www.mineralhygienics.com





   Aceasta pensula Kabuki ajuta foarte mult in finisarea fondului de ten dar si a celorlalte pudre minerale.Perii sunt foarte desi si moi. 
   Imi place ca la spalare ea nu pierde par ceea ce ii da un mare plus insa, ceea ce nu imi place este ca perii ei sunt foarte desi iar pudra se ia foarte mult pe ea, trebuie sa o scutur foarte bine inainte de aplicare pentru a nu risca sa stric machiajul fetei.
Brand: Mineral Hygienics
Product name: Kabuki XL
Price: 28$
Where to buy: https://www.mineralhygienics.com

  Imi place foarte mult acest kit. El mi-a oferit o acoperire perfectă pentru fata mea, de care am fost absolut uimita! Desi este mai greu de folosit eu cred ca este perfect pentru tenul nostru, avand in vedere ingredientele pe care le au aceste pudre minerale.
 
  Aceste produse sunt non-comedogenic, non-acnegenic si nu astupa porii, cu ele stiu ca tenul meu nu va avea de suferit. În plus, are SPF 15! Aşa că am obţine si protecţie solară dintr-un machiaj 100% minerale naturale, ceea ce suna extraordinar de bine.


Update:

Aseara am reusit sa surprind machiajul fetei relizat cu aceste produse, uitati si rezultatul:


 Ce spuneti, va tenteaza aceste produse?
*Acest produs a fost primit spre testare.