Review: Liz Earle – Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser

   Dupa lungi saptamani de testat acest produs azi, m-am hotarat sa va vorbesc despre experienta mea cu demachiantul Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle.
  
   Intai de toate sa va scriu cateva cuvinte despre Liz Earle: "Liz Earle Naturally Active Skincare is a Great British beauty brand, founded in 1995. We are passionate about all that we do and create products that really work on every skin type by harnessing the potent powers of the finest quality naturally active ingredients."
    Coletul meu a ajuns la Posta Romana, ceea ce a fost in avantajul meu...nu a mai trebuit sa merg pana la posta vamala. Produsele au venit intr-un plic cu bule de aer protectoare, asa produsele au ajuns cu bine desi au fost trimise de peste hotare.
   Cand am deschis plicul am avut parte de o mare surpriza... produsele erau atat de frumos ambalate incat iti era mila sa le deschizi, uitati-va la poze...nu am dreptate?


   In primul rand, vine intr-un portfard dragut, inscriptionat, impreună cu 2 servetele din bumbac 100% iar pe langa ele primiti si cateva pliante informative + o scrisoare personalizata, ceea ce este un gest foarte frumos si de apreciat. Tubul care contine demachiantul este prevazut cu pompita si un card cu instructiuni de folosire.

  In principiu, pasii sunt 2 la numar:
Masati una sau doua pompite pe pielea uscata pe fata si pe gat de doua ori pe zi;
-  Se introduce prosopul in apa calda (nu fierbinte) si se strange in maini pana se scurge cat de cat apa din el inainte de a curata gentil demachiantul. Repeta din nou procedeul.

  
   L-am folosit aproape doua luni, dimineata si seara, urmand cei 2 pasi de mai sus. Imi place foarte mult faptul ca nu trebuie aplicat forate mult produs, o pompita este indeajuns pentru toata fata. Textura produsului este sub forma de crema, la inceput aveam  indoieli de cat de bine va curata machiajul deoarece pana acum cam toate demachiantele m-au dezamagit, dar am fost placut surprinsa de rezultate pielea mea fiind acum mult mai fina si mai hidratata. In plus prosopelul acela este grozav, exfoliaza extraordinar de bine intreaga fata si o lasa foarte neteda si luminoasa.

   Eu folosesc un prosop pentru demachierea de dimineata si unul pentru demachierea din timpul zilei  Le puteti gasi de vanzare si separat pe site-ul lor http://uk.lizearle.com/
 
    Ceea ce nu este tocmai placut la acest produs este faptul ca recipientrul este de asa natura incat, nu pot sa zaresc deloc cat mai am in el sau ceva de genul. Ce iar nu ma incanta este faptul ca nu se gasesc si pe site-urile din RO, mie mi se pare destul de dificil sa comand de pe un site din strainatate (plata cu cardul, etc.), mi-ar place foarte mult sa gasesc acest produs si pe site-urile de la noi si sper sa se gaseasca o firma care sa ne distribuie aceste minunate produse.