Nails: OPI let me entertain you review and swatch

 
V-am promis aceasta postare asa ca, iata-ma cu un review&swatch la adresa ojei OPI varianta "Let Me Entertain You" care apartine colectiei de vara 2010, OPI. Am castigat-o pe blogul Adelei Sirghie si tin sa ii multumesc, inca o data pentru aceasta minunata oja care arata divin pe unghiile mele... de asemenea le multumesc si sponsorilor Top Line.


   Intai vreau sa va scriu cateva cuvinte despre Top Line. Este o companie care distribuie pe piata romaneasca si ofera servicii complete atat de dotare cat si de consiliere si administrare a afacerii.
   Cele mai renumite saloane din tara sunt dotate si lucreaza numai cu Top Line. Brandurile importate sunt cunoscute pe plan international si sunt folosite de saloanele de lux din intreaga lume: Maletti , LPG , Ultratone ,Joico, Guinot, Academie, Anesi, Depileve, OPI, Ultratone.
  
Top Line  pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine, iar eu m-am convins de acest lucru.Coletul meu a venit prin curier rapid desi afara sunt nameti aproape cat mine si se circula foarte greu.

Oja de la OPI are un ambalaj obisnuit insa sticluta este mult mai mare decat a celorlalte oje pe care le am... pensula pentru aplicare este foarte buna, nu lasa dungi dupa aplicare si se aseaza foarte bine. Este prima mea oja de la aceasta firma si sunt foarte incantata de ea, sper sa reusesc sa imi achizitionez cat mai multe. Nuanta Let Me Entertain You pe care o am este ceva intre roz si rosu cu foarte multe particule de sclipici roz. Imi place ca arata bine chiar si aplicata doar intr-un singur strat. Se aplica si se usuca foarte repede, ceea ce ii da un mare plus. De rezistenta inca nu mi-am dat seama insa voi reveni cu o editare la acest post unde va voi impartasi si zilele de "fier".





Brand: OPI
Product name:
O.P.I Nail Lacquer
Shade:
Let Me Entertain You
Quantity:
15 ml
How to use:
Oja pentru unghii
Price:
49 lei
Where to buy: http://www.toplineshop.ro/