Cateva cuvinte despre produsele Lush din partea castigatoarelor noastre

   Castigatoarele noastre de la "Lush Fresh giveaway with Anicka Maya", au primit premile si au fost foarte amabile incat au scris cateva cuvinte despre produse si pentru voi:

Radu Marilena:

"Iata ca a trecut o saptamana  de cand am primit produsele Lush castigate la un concurs organizat de Anicka Maya.In colet am primit un sapun   Northern Lights,   sare de baie antistres Blackberry si      spumant solid de baie cu ciocolata Ma Bar. Fiecare produs a venit frumos ambalat in cate o pungulita. Sarea de baie si spumantul aveau si intructiuni de folosire ;).  Asa cum am promis am revenit cu parerea mea despre aceste produse.
Produsele  miros foarte bine .Sapunul are o  culoare interesanta: verde fluorescent, hidrateaza pielea,se mentine mirosul pe maini chiar si cateva ore si acum  este  si pe post de spray de camera in baie.  Noutatea produselor este unul din punctele forte si aici ma refer la spuma de baie si la spumantul de baie care sunt solide si nu lichide asa cum eram obisnuita.   Sarea de baie se poate folosi cam de 2-3 ori. Bulgarasul este mai mare decat pare in pozele de pe site. Am pus jumatate in cada si miroase in toata casa.Desi pare ciudat faptul ca are in compozitie esenta de tamaie mirosul este foarte placut si relaxant. Spumantul de baie: am folosit tot jumatate din el , probabil trebuia folosit tot-asa cum scrie pe hartiuta cu instructiuni- pentru a face multa spuma. In concluzie plusurile  produselor ar fi faptul ca hidrateaza pielea, miros bine, noutatea produselor si arata bine. Ca si minusuri as spune ca sunt : pretul (raportat la cantitate) si faptul ca nu sunt naturale."


Miu Miu:

"De cate ori am castigat sau urma sa primesc ceva, eram nerabdatoare sa deschid cutia, sa vad ce e in ea...dar cred ca de vreo 3 ori am avut cele mai mari goluri in stomac...Imi amintesc perfect: cand am primit niste oje, cand am primit un cadou de la o prietena draga si de aceasta, cand asteptam produsele Lush castigate pe blogul Mayei, careia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale :*.





Si toate minunatiile de mai sus au venit frumos impachetate..

In timp ce faceam pozele nu imi parea decat rau ca nu am putut sa surprind mirosul care iesea din pungute. Inca nu le-am folosit si imi e atat de drag de ele incat sigur o sa tai gherutele cuiva daca se atinge de ele fara voia mea :)))" Pe Miu Miu o puteti gasi si pe blog click aici.

   Multumesc fetelor pentru review-urii si va multumesc tuturor pentru participare, imi pare nespus de rau ca nu am putut sa va premiez pe toate insa voi incerca sa fac in asa fel incat concursurile sa nu lipseasca de pe acest blog!!
   Le multumesc enorm de mult si sponsorilor Lush.ro care m-au ajutat si au sustinut acest minunat giveaway!!