Makeup done by Sleek I-Divine Oh So Special

   Si... intr-un final am reusit sa pun mana pe paleta Sleek I-Divine Oh So Special, dupa cum v-am spus si pe Fan page-ul acestui blog mi-am achizitionat aceasta trusa de pe site-ul MyaShop.ro si sper sa reusesc sa imi cumpar cat mai multe palete Sleek.
   Deoarece am vazut ca va intereseaza look-urile realizate de mine aseara am creat acest machiaj si sper sa va placa:
 
 Produse folosite:
Pentru ochii:
- Creion Nyx Jumbo Milk
- Trusa farduri Sleek Makeup I-Divine Oh So Special
- Mascara Rimmel London
- Gene false individuale (le-am supus testelor si am sa va vorbesc si despre ele in alt post)
- Tus Rimmel London

Sprancene:
- C.K. creion nuanta brunette

Ruj:
- Guerlain nuanta KissKiss #545


Si un mic tutorial :
Swatch (poza cu trusa si cu swatch-ul sunt preluate de pe siteul MyaShop.ro):
 Va doresc o zi minunata din cea care a mai ramas,pup!