Make-up inspired by Special Koko

Ii urmaresc blog-ul de un an, daca nu mai bine si tot timpul m-a uimit prin machiajele ei. Desi inainte nu dadeam importanta machiajului, azi am ajuns sa pun mare accent pe el si totul datorita fetelor din blogosfera si a lui Koko care m-au invatat foarte multe chestii si truculete din arta machiajului. Asa am ajuns sa fac si un curs de make-up si sa devina un super hobby pentru mine dar, in acelasi timp, mi-as dori sa fac mai multe din acest hobby ....Inainte de a descoperi cat de mult imi place machiajul imi placea tare mult sa pictez iar asa le-am asociat si nu mai pun pe coala alba de hartie imaginatia mea ci direct pe fata:D

Gata, sa trecem la machiaj...cred ca toate o stiti pe Koko dar totusi eu va pun si un link catre blog-ul ei http://www.special-koko.com/ iar, asa cum ii promisesem ca voi incerca si eu acest look atunci cand voi avea ocazia azi a venit acea zi datorita prietenei mele care si-a comandat paleta Sleek Bad Girl si am imprumutat-o pentru acest machiaj (sper sa reusesc sa o cumpar si eu ca imi place enorm de mult:X sunt asa de pigmentate culorile si de frumoase).

Acesta este machiajul "Kokolinei"(asa o alint sper sa nu se supere:D):



Iar acesta este machiajul meu intr-o varianta mai cuminte:


 Produse folosite pentru ochii:
- Creion Nyx Jumbo Milk
- Creion mov Ada
- Trusa Sleek Makeup I-Divine Bad Girl
- Creion Elf nuanta Twinkle Teal

Produse folosite pentru buze:
-Ruj BeYu
-Gloss

Sper sa va placa:D
Pupici!!