Review & Swatch: Masca pentru ten gras, acneic sau mixt by Green for you

Dupa cateva saptamani de testare al produsului, "Masca pentru ten gras, acneic sau mixt" mi-am facut o parere despre masca aceasta pe care vreau sa o impartasesc cu voi.
Asa arata masca:
Descriere oficiala:  
 "Cu argila albastra, ulei de aloe vera si ulei din samburi de struguri
- dezinfectant, anti-inflamator, antioxidant
- argila extrage din porii dermului grasimea si toxinele, rezultand o piele hidratata si catifelata".


Descrierea mea: 
   Ambalajul este unul foarte simplu, o cutie de plastic dar care pastreaza masca intr-un loc sigur.
   Cand am deschis plicul unde se afla aceasta masca ma incantat cu un miros foarte frumos ce mi-a adus aminte de copilaria mea :) Am avut incredere in acest produs de prima data cand l-am vazut pe site datorita ingrendientelor pe care le are si nu ma dezamagit este o masca buna si nu o spun doar pentru ca am primit-o spre testare, ci, pentru ca dupa aplicarea ei am simtit pe pielea fetei cum produsul isi face meseria si extrage sebumul de pe fata mea, eu avand probleme dintotdeauna cu sebumul, tot timpul imi stralucea fata ca un bec dar acum aceasta povara s-a cam terminat datorita acestei masti. 

   Voi continua sa folosesc acest produs atat cat va fi necesar, iar dupa ce voi termina acest recipient cu siguranta imi voi cumpara aceasta masca, pretul fiind unul rezonabil.

Swatch:


Producator: Green For You
Mod de administrare:
- masca se aplica de preferinta pe tenul umed
- se tine aprox 10 min, pana se usuca
- se curata cu infuzie de plante sau apa plata
- se aplica o crema hidratanta
- se foloseste de maxim 2 ori/sapt
Cantitate:  90 ml
Pret: 18 lei

Puteti sa castigati si voi aceasta masca,sa va convingeti singuri de rezultate doar participand la concursul organizat pe acest blog,aici (mai aveti timp pana in 15 noiembrie 2011, ora 23:00).

New edit:
Puteti sa cititi si review-ul Alexandrei aici.