Review : Creion Sprancene Calvin Klein # 204 Brunette

In seara aceasta cum nu prea am somn m-am hotarat sa va vorbesc despre faimosul creion pentru sprancene de la CK (l-am castigat la un concurs organizat de Ami :* in urma cu ceva timp).

El este "individul" (pozele sunt preluate de pe net):




Descriere oficiala:
"Calvin Klein Brow Definirea sprâncenelor.Formulat pentru a forma si contura sprancenele cu usurinta si pentru a mentine un finisaj natural.Îmbogatita cu vitamine C si E.Produsul este in cutie.Valabilitate 24 luni de la prima deschidere.Contine ascutitoare."

Descrierea mea
   Creionul vine insotit de o ascutitoare foarte utila dupa cum se vede in prima poza. Detin nuanta #204 Brunette din cele cinci nuante existente si sunt foarte multumita de acest creion.
   Are o textura foarte moale in comparatie cu cel de la oriflame pe care il aveam si se aplica foarte usor ofera sprancenelor mele o conturare frumoasa si naturala atata timp cat este aplicat intr-un strat mai subtire.

Cum arata sprancenele mele dupa aplicarea creionului CK intr-un strat subtire:

Atat pentru azi, astept opinile vostre printr-un comentariu la aceasta postare sau pe adresa mayaanicka@yahoo.com va pup, sa aveti o seara senina!!