Garnier Pure Active review & swatch crema anti-cosuri

Garnier, o marca foarte cunoscuta cel putin in Romania, tin sa cred ca fiecare dintre noi a avut sau are un produs de la aceasta firma, avand produse destul de bune si la un pret rezonabil. Aceasta este prima crema pe care o am de la Garnier:
   Este crema anti-cosuri Pure Active, are un design foarte dragut si foarte usor de utilizat datorita pompitei pe care o are incorporata; recipientul este mic deci nu ocupa mult spatiu.
   Este prima crema anti-cosuri care imi place si ma face sa cred in ea, datorita faptului ca imediat dupa aplicare ea intra foarte repede in piele si imi face fata foarte fina.
   O folosesc ori de cate ori am nevoie si daca ar fi sa o mai cumpar cu siguranta o voi mai cumpara chiar daca cateva produse Garnier m-au dezamagit, cum ar fi samponul si Roll-on Pure active.

Swatch (imi pare rau ca nu am facut o poza si cu crema intinsa insa am uitat:D oricum se intinde foarte bine):

Garnier Pure Active Crema anti-cosuri hidratare 24 h

Tub de 50 ml .

Indicatii:

Garnier Pure Active Crema anti-cosuri hidratare 24 h are o formula concentrata ce lupta impotriva cosurilor si previne reaparitia lor . Uniformizeaza textura pielii reducand progresiv semnele lasate de imperfectiuni .

Mod de administrare:
In fiecare zi , dimineata si/sau seara , aplicati produsul pe intreaga fata curatata in prealabil . Evitati conturul ochilor .

Producator: Garnier Franta
Pret: 26 lei



Ati utilizat vreun produs Garnier, ce parere aveti despre aceasta firma?