Apidermin de poveste...

 "Din 1965, dedicati servirii comunitatilor de apicultori, iubitori si consumatori ai produselor apicole, suntem la randul nostru iubitori de apicultura si chiar apicultori. Vrem sa transmitem lumii intregi beneficiile mierii si produselor stupului!"

Fiind o poveste ar fi trebuit sa incep cu "A fost odata..." dar am ales sa nu folosesc aceste cuvinte deoarece nu isi au rostul in aceasta postare. Ceea ce spunem noi ca "a fost" inca mai este numai ca ne trebuie tarie si vointa sa folosim doar produsele naturale stiu ca de foarte multe ori produsele cu tot feluri de chimicale poate uneori miros mai bine sau eu stiu ce alte atuuri au produsele chimicale pe care recunosc si eu ca inca mai folosesc aceste produse dar nu in cantitate asa de mare cum o faceam inainte sa descopar aceste minunate produse naturale. Cel putin de cand sunt bloggerita am invatat sa ma uit tot timpul la ingredientele produselor pe care doresc sa le cumpar nu numai sa ma uit de la ce brand este, in plus ma bucur enorm ca acum am posibilitatea sa citesc opinile fetelor despre produsele care vreau sa mi le achizitionez. In fine eu inca nu am folosit produsele de pe site-ul  "Apidermin" dar daca am ocazia sa vi le ofer voua de ce nu?atata timp cat sunt apicole sunt bine venite pentru orice persoana care vrea sa se mentina frumoasa toata viata, cred...:)



Daca doriti sa gazduiesc un giveaway cu Gama Apidermaliv care contine: crema pentru fata Apidermaliv, masca pentru fata Apidermaliv, balsam pentru buze Apidermaliv, crema pentru calcaie Apidermaliv cu propolis, crema pentru calcaie Apidermaliv cu ulei esential de menta; nu trebuie dacat sa intrati  aici si sa dati Like&Share.