Review & Swatch: Gel curatare & Roll-on Pure Active by Garnier

   In urma cu ceva timp Andreea's Land anunta un superb giveaway organizat impreuna cu sponsori Garnier Romania, premiile constau in doua  pachete alcatuite fiecare dintr-un gel de curatare Pure Activ si un Roll-on Pure Active, astfel, am avut norocul de a castiga unul dintre aceste pachete care contin doua produse pentru testare
   Le-am testat o perioada mai indelungata si m-am hotarat ca acum este momentul de a va vorbi despre aceste produse. 
   Coletul a ajuns cu o mica intarziere dar bine ca a ajuns... ce-i de la Garnier au fost asa de draguti incat au trimis coletul prin FanCurier iar pe langa produsele castigate au atasat si o "scrisorica" daca ii pot spune asa...

Gel curatare Pure Active:
Descrierea oficiala: 
"Garnier Pure Active gel curatare are o dubla actiune:impotriva cosurilor si impotriva semnelor acestora.
1 Imbogatit cu Acid Salicilic de concentratie 2% un excelent imgredient anti-bacterian si cu micro-particule exfoliante,purifica porii in profunzime si elimina punctele negre.
2 Imbogatit cu HerbaRepair,un activ natural cu proprietati regeneratoare si reparatoare,previne formarea semnelor lasate de imperfectiuni.
Garnier Pure Active gel curatare 200 ml"

Descriere mea:
   Are un design ok si foarte usor de manevrat datorita pompitei care este atasata sticlutei (nu ai cum sa perzi gelul, ceea ce este un mare plus). 
  Mie mi se pare a fi un gel de curatare pentru antimpurile calde avand acea senzatie de racoritoare, mentol dupa aplicarea lui pe fata si masarea tenului. Dupa cateva ore de la curatarea tenului cu acest produs am observat rezultatul produs de el, si anume porii mi sau deschis iar fata mea a devenit foarte "uleioasa" vazand cu ochiul liber cum elimina excesul de sebum ceea ce cred eu ca este bine. Insa ce nu imi place si de aceea primeste un mare minus este ca nu am scapat de punctele negre asa cum este specificat. 
   Nu il recomand in perioadele reci deoarece mie una mi sau facut cojite in jurul aripei nazale iar tenul a devenit  foarte sensibil si uscat. Mi se pare un gel de curatare ok doar pentru anotimpurile calde.


 Swatch:

Denumire Internationala GARNIER PURE ACTIVE
Prezentare 200 ml
Producător Garnier
Forma farmaceutică Gel
Tara de origine Franta
Mod de utilizare Aplica zilnic pe fata umeda. Maseaza cu delicatete gelul revigorant extra-proaspat pe toata fata, insistand in cele mai afectate zone si in zona T. Clateste abundent.
Pret:                      aprox.25 lei


Roll-on Pure Active :

Descrierea oficiala:
"Trateaza imperfectiunile si semnele ramase. Formula racoritoare extra-purifianta. Garnier creeaza PureActive: o gama de curatare si ingrijire de noua generatie, cu formule concentrate testate pe piele cu predispozitie acneica. 

Prin ce este diferit?  
Bila de metal revolutionara a noului Roll-on pentru cosuri PureActive ajuta imediat la calmarea imperfectiunilor. Usor si comod de aplicat, poate fi folosit in orice situatie. 
Cum actioneaza?  
Formula sa transparenta este ultra-purificatoare si non-grasa. Concentrata in alcool si acid salicilic, accelereaza uscarea imperfectiunilor tale. Este imbogatita cu HerbaRepair, care accelereaza regenerarea cutanata. Numarul imperfectiunilor si semnelor lasate de acestea este vizibil redus. 
Cum se foloseste?  
PureActive Roll-on pentru cosuri poate fi folosit pe imperfectiuni sau in jurul lor de indata ce apar. Aplicarea trebuie repetata pana la disparitia totala a imperfectiunilor sau semnelor. Daca roll-onul se blocheaza sau daca se formeaza un film la suprafata, curatati-l bine inainte de utilizare. 
Eficacitate vizibila  
Imediat dupa aplicare, imperfectiunile sunt uscate.
Dupa 5 ore, roseata este redusa. 
Dupa 2 zile, numarul imperfectiunilor si semnelor ramase scade vizibil. "

Descriere mea:
   Are un design foarte frumos si usor de utilizat, imi place ca nu ocupa mult spatiu si il pot lua cu mine oriunde. Este sub forma lichida dar datorita ambalajului nu se risipeste.
   Imi place tare mult deoarece este transparent si nu se vede pe piele atunci cand este aplicat, deci dupa aplicare poti sa te plimbi in voie sau sa te intalnesti cu persoana iubita caci nu isi va da seama ca tu faci un tratament facial. Intradevar usuca imperfectiunile dar nu dispar dupa 2 zile asa cum se spune, cel putin pe tenul meu nu...roseata este intradevar redusa insa tot se vede putin.


Swatch:

Denumire Internationala GARNIER PURE ACTIVE
Prezentare 15 ml
Producător Garnier
Forma farmaceutică Roll-on
Tara de origine Franta
Mod de utilizare PureActive Roll-on pentru cosuri poate fi folosit pe imperfectiuni sau in jurul lor de indata ce apar. Aplicarea trebuie repetata pana la disparitia totala a imperfectiunilor sau semnelor.
Pret:                     aprox. 32,00 lei


Iti multumesc Andreea's Land pentru aceasta sansa de a testa produsele si, totodata, le multumesc si sponsorilor, Garnier Romania.Va multumesc!

(Aceasta postare este o parere proprie asupra produselor si trebuie tratata ca atare)