Poze de la cursul de Make-Up

Va spuneam intr-un post acum ceva timp sa ma ajutati sa gasesc un salon care face cursuri de Make-Up in Timisoara, documentandu-ma pe net am aflat ca la salon "Monica" se fac astfel de cursuri...nu am mai stat pe ganduri si m-am inscris si eu in urma cu doua luni in speranta ca voi mai invata cate ceva despre arta machiajului. Am inceput cursul de o luna si mai am inca o luna sper sa invat cat mai multe lucruri si trucuri noi ce-i drept pana acum nu am invatat mare lucru desi am fost la fiiecare curs(ceea ce s-a spus pana acum la curs stiam deja cu ajutorul netului si a blogaritelor talentate).

Dupa ce am facut teoria machiajului am inceput si practica, acest machiaj l-am realizat in prima zi:

A doua zi:
A treia zi:
A patra zi:
Ziua V:

Toate machiajele sunt realizate cu produsele salonului, adica produse "Jean d'Arcel Make-Up" de care nu sunt foarte multumita nu au primer (normal nu prea fac machiaje fara el) iar fardurirle nu sunt foarte pigmentate in schimb sunt foarte sidefate.Daca va intereseaza un look in detalii va rog sa imi lasati un comentariu aici sau la adresa de mail mayaanicka@yahoo.com , tot aici astept si opinile voastre.