Nails: Lasting Finish by Rimmel London

  Fetelor, ma chinui de cateva zile sa fac aceasta postare dar parca tot timpul apare cate ceva care imi da planurile peste cap....Astazi vreau sa va arat o oja frumoasa pe care am primit-o in urma concursului "Day2Night" organizat pe pagina de FB Get the London Look. Nuanta se numeste Hot&Spicy 060 Lasting Finish si este de la Rimmel London. Este prima oja Rimmel pe care o folosesc si pot spune ca imi place foarte mult.

Asa arata:
                                                    (Poza facuta la lumina naturala de afara)

Ce spun producatori:
"I Love Lasting Finish este o colecţie inspirată de faimoasele străzi londoneze şi de creaţiile noilor designeri! Rimmel îţi aduce o paletă eclectică de 15 nuanţe trendy, vesele şi accesibile, culori care rezistă şi strălucresc zile în şir."


Parerea mea:
 Este o nuanta foarte placuta care duce spre rosu si se aplica foarte usor pe unghie datorita pensulei care nu este nici groasa nici subtire eu zic ca este potrivita, imi place deoarece tine minim 5 zile chiar daca am supus-o multor teste ea a rezistat si nu sa decojit in varful unghiei asa cum obisnuiesc alte oje sa o faca. Pe mine ma impresionat si pigmentul pe care il are chiar si dupa o aplicare, luciul pe care el are...nu mai este necesara aplicarea unui lac incolor pentru luciu.

 Review:
                                                              (Poza facuta fara blitz)
                                                              (Poze facute cu blitz)

Swatch:
In concluzie va recomand cu drag aceasta oja, eu de cand o detin nu ma mai despart de ea si acum o am pe unghiute:D
Lacurile de unghii au 8 ml şi costă 9 lei.

Iar pentru cele care nu ştiu, Mirela Vescan este make-up artist oficial Rimmel London.

O zi frumoasa va doresc!