O zi senina facuta de Mirela Vescan...

Dupa cum v-am cerut intr-o postare anterioara un "mic" Like pentru poza inscrisa in concursul organizat de "Get the London Look" azi va spun ca am castigat.Da, cand m-am trezit si am dat buzna la calculator sa vad care sunt castigatoarele am vazut ca am castigat locul 3 care a fost ales de doamna Mirela Vescan, sincer... nu ma asteptam la o asa surpriza deoarece au fost foarte multe fete inscrise cu look-uri foarte frumoase. Este primul concurs castigat in urma realizari unui look si asta findca nu m-am dat batuta, chiar daca am "pierdut" foarte multe concursuri de acest gen am continuat sa ma inscriu si sa castig experienta de la ele:) Cu aceasta ocazie ii multumesc tare mult doamnei Mirelei Vescan, organizatorilor si tuturor cei ce m-ati sustinut !
   Acum va las in compania pozelor, le puteti gasi si pe pagina de FB a blogul-ui printre multe altele:
Night:

 Day: