O intrebare si un mic swatch Nails

Azi vreau sa va arat ce nuanta frumoasa de lac pentru unghii mi-am cumparat, momentan sunt incantata de ea acum astept sa vad cat timp tine pe unghiute(mai am un las de la acest brand si este destul de rezistent).

Aceasta este oja:


 Brand: Farmasi
 Cantitate: 12 ml

 Este nuanta nr.28 si este un roz rosiatic.Am aplicat oja in doua straturi si arata superba este o culoare foarte intensa.

                                                                               Swatch:
                                                                     Poze facute in curte fara blitz.
                                                         Poze facute in casa fara blitz.

Voi reveni cu o editate a acestui post pentru a va da detalii despre rezistenta ojei.

Si revenint la intrebarea despre care va pomeneam.De ceva timp ma gandesc sa fac un curs de makeUp si coafura iar treaba a devenit foarte seriasa saptamana asta vreau sa ma inscriu dar momentan nu am gasit o oferta la saloanele din Timisoara (inca mai caut pe net) care sa includa ambele variante la care m-am gandit. A facut cineva cursurile acestea in Timisoara, la ce salon?

Edit new:
Oja rezista patru zile dupa care pusca din varful unghiei, in aceste patru zile nu m-am retinut de la nimic mi-am continuat programul normal. Si deoarece inca dupa patru zile ea arata bine in partea de sus m-am hotarat sa ii fac o mica modificare, iata ce am facut:
 Peste nuanta de oja Farmasi numarul 28 am facut french cu nuanta Farmasi numarul 14 (in curand ii voi face si acestei nuante un swatch)si am adaugat si sclipici pe doua degete.