Make-up: " Bridesmaid"

   In urma cu o luna, prietena mea s-a lasat pe manutele mele pentru realizarea unui machiaj pentru o nunta la care era domnisoara de onoare.Ia priviti ce mi-a iesit ( pacat ca nu am poze si cu ochi inchisi mai de aproape):

   In urma acestui machiaj au inceput sa vina si alte fete pentru machiaj ceea ce ma bucura enorm, doar asa pot sa fac si eu experienta, ca imi place si ma relaxeaza sa realizez look-uri m-am gandit ca ar fi bun si un curs pentru a invata mai multe asa ca m-am inscris si la un curs care va incepe la mijlocul luni septembrie.  Deabia astept sa incep cursul, multumesc bloggerite-lor axate pe postarile de make-up deoarece cu voi am invatat foarte multe lucriuri utie ale machiajului iar fara voi nu cred ca descopeream aceasta latura a mea!
  Acum va las am fugit ca am de invatat. Daca doriti sa vedeti look-uri realizate de mine, tutoriale,swatch-uri etc. sau aveti interebari, critici, etc. scrieti-mi aici sau pe adresa mea de mail mayaanicka@yahoo.com.