Review & Swatch: Creion de ochi de la Benecos

   Detin acest creion de ochi marca Benecos  in urma concursului organizat de Mihaela pe blogul ei, il puteti achizitiona si voi de pe site-ul Bio-Cosmetics.ro.

  
Descrierea oficiala:
"Un creion de ochi usor de utilizat, pentru linia si conturul ochilor tai. Bun transfer de culoare, usor de aplicat – pentru momente intense!Contine ceara de albine si vitamina E.
Fara parfum si fara talc.
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.

Produs certificat BDIH
Ingrediente:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROGENATED PALM KERNEL GLYCERIDES, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES, RICINUS COMMUNIS (RICIN) SEED OIL*, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX / CERA CARNAUBA, HYDROGENATED CASTOR OIL, MICA, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX / CANDELILLA CERA, BEESWAX / CERA ALBA, (+/- POATE CONTINE: (IRON OXIDES (CI 77499), ULTRAMARINES (CI 77007), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288), FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE (CI 77510), IRON OXIDES (CI 77491),(CI 77492), CARMINE (CI 75470), MANGANESE VIOLET (CI 77742, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891)),TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE
* din agricultura BIO, controlata
Greutate neta: 1,13 g"


Descrierea mea: 
   Eu detin nuanta Black si sunt foarte multumita de el, avand in vedere ca are in compozitia lui ceara de albine. Se intinde foarte usor si fara a irita ochii, eu il folosesc si pe post de eyeliner deoarece nu am pleoape cu distanta foarte mare iar daca aplic tus de ochi mi se imprima in partea de sus al ochiului cand il deschid mai ales acum pe timp de vara, dar cu creionul nu am probleme, rezista foarte bine si este un creion foarte pigmentat iar mina lui este foarte moale .


                                                                         Swatch:
 Detineti acest creion, ce parere aveti despre el??